תוכניות לימוד

לימוד חשבון לכיתה א'

מנוי לא בתוקף

הסיפור הנפוץ ביותר בלימודי המתמטיקה, הולך ככה, בכיתה א' המורה משבחת את הילד או הילדה שלכם, בכיתה ב' גם, ובכיתה ד' צריך מורה פרטית לשברים. בכיתה ז' כאשר עוברים לנעלמים מגיע השבר הגדול, ומרבית הילדים מתרחקים מהמקצוע אולי החשוב ביותר בעולמנו, עולם של טכנולוגיה מתקדמת. מתרחקים, רק 16% נבחנים בבגרות ברמה נאותה.

כדי שזה לא יקרה גם לילדים שלכם, יש ללמד מהיסודות. כל מושג. כל מונח. ואת זה עושה תוכנית הלימודים שלנו. זאת לא עוד תוכנית לימוד "בחשבון" לכיתה א'. תוכנית המתמטיקה היסודית שנכתבה על ידי מתמטיקאים מהשורה הראשונה בישראל, היא תוכנית שתעניק לילדים שלכם הבנה ואהבה למקצוע החשוב הזה, מתמטיקה, כי כשמבינים, אוהבים. תוכנית מקיפה ומלמדת הרבה מעל למינימום הנדרש מתלמידי כיתה א' בישראל בדרך לימוד מהנה, ברורה מדויקת ומובנית לתלמידים.

המנוי לשנה שלמה 365 ימים!

עלות מנוי שנתי:
360 ש''ח

הכנה לכיתה א'

מנוי לא בתוקף

הילדים שלכם יגיעו מוכנים. , הילדים שלכם יגיעו הרבה יותר מרק "מוכנים", הילדים שלכם יגיעו כשהם צמאים ללמוד. כי כשמוכנים, הכל הולך קל יותר, ומה טוב יותר להתחיל את הכניסה למסגרת בית הספר מוכנים היטיב, נהנים מהלימודים, רואים וחווים הישגים ומחזקים את תחושת היכולת והמסוגלות?

תוכנית הלימודים שלנו, הכנה לכיתה א', מכילה וכוללת את כל הנדרש להתחלה טובה ומוצלחת של ילדכם. שיעורים קלים, תרגולים קלים, אבל רבים, והילדים שלכם, יודעים. פשוט יודעים את כל הנדרש ואף יותר.

תוכנית הלימוד:
לימוד האותיות כולל אותיות סופיות, אותיות עם דגש ובלי דגש ושין שמאלית
אבחנה וזיהוי של אותיות מבלבלות בפרק לימוד שלם העוסק באותיות דומות שילדים רבים נזקקים להוראה מתקנת יקרה על מנת לתקן את הזיהוי השגוי,בין היתר, "םס", "אצ", "בכ", "ןו" "וי" ועוד.

חשבון:
הטמעה של ההבנה מתמטית על תפקיד המספר כמונה, תפקיד המספר כסודר, ימי השבוע כולל אתמול, מחר, שלשום, מחרתיים ותרגול ההבנה של המושגים האלו,

מועברים גם שיעורים מודרכים, עם מורה, (כלול בתוכנית ההכנה שלנו).

המנוי לשנה שלמה 365 ימים!

עלות מנוי שנתי:
360 ש''ח

לימוד קריאה - מהאות אלף לקריאה שוטפת

מנוי לא בתוקף

תוכנית הלימוד שלנו תיקח את הילדים שלכם מלימוד האות אלף לקריאה שוטפת. עם לימוד והמון תרגול, תרגול בדרך המשחק החכם,  תרגול שלא מרגיש כמו "מטלה", תרגול משחקי, מהיר מתגמל עם לבבות עפים, ותגמולים נאספים, מעבירים לילדים לימוד רציני ויסודי ומוציאים ילדים שיודעים הכי טוב שרק אפשר. 

תוכנית הלימודים
לימוד אותיות
אותיות האלף בית, אותיות סופיות, שין שמאלית, תרגול אימון זיהוי ואבחנה בין אותיות מבלבלות, אותיות עם ובלי דגש.

לימוד קריאה
לימוד קריאה בשיטת ההברות. השיטה הטובה ביותר המוציאה ילדים שקוראים היטיב, ילדים שמבינים את הנקרא, עם הבעה עשירה בעברית, וגם יודעים גם לכתוב נכון וללא שגיאות כתיב.

תרגול הכתבות עם ניקוד (כלול)
העשרת אוצר מילים נרדפות ומילים מנוגדות (כלול)
זכות להשתתפות בשיעור מודרך אחד בשבוע, עם מורה, גם ללא מינוי (על בסיס מקום פנוי).

המנוי לשנה שלמה 365 ימים

עלות מנוי שנתי:
360 ש''ח
למדתי
windows logo
גרסה: 1.3.1
למדתי. כל מה שצריך בהורדה אחת. הכנה לכיתה א' עברית וחשבון. לימוד קריאה מהאות אלף לקריאה שוטפת. לימוד מתמטיקה שמונע צרות ואי הבנות. השתתפות בשיעורים מודרכים